donderdag 7 februari 2013

Even de tijd doden

Wilde ik net mijn jas aan gaan trekken om naar het bos te gaan, begint het toch te hagelen. Dan maar even de tijd doden met een paar foto's op de blog te plaatsen. Vond een tijd voor een nieuwe headerfoto want de andere was nog uit het oude huis. Nu begint het ook nog te sneeuwen. Maar ik denk dat ik toch zo maar moet gaan want ze heeft er zin in! Geloof dat het nu ook nog wel te doen is op de weg. Vanmorgen was het superglad! Ben zelf een keer weggegleden en heb op weg naar mijn werk 5 ongelukken gezien. Vreselijk! Ja, ik ga het er op wagen, fijne middag. Groetjes Peggy

15 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je weer zonder glij en valpartijen thuis bent gekomen!!
    Mooie foto van een mooie verzameling!!!
    Liefs, Anne.
    (zit hier de hele dag achter de tv en computer gekluisterd...in ons dorp is het vermiste jongetje van 13 dood gevonden..zo triest..het is een vriendje van mijn neefje...zo verdrietig...)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat een mooi plaatje!! je hobbelpaard vind ik ook zo mooi:)
    wat een verschil met het weer.. hier al de hele dag net als gisteren een stralende zon met blauwe lucht en geen sneeuwvlokje te bekennen! hopelijk ben je weer veilig thuis zonder glijpartijen!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. JE HEADER FOTO IS TOP MET DIE PASPOPPEN.

    JE ANDERE SFEER FOTO OOK MET DAT TAFELTJE MET MOOIE SPULLEN EROP.

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige banner foto !!...heel mooi hoor!!...liefs fijne dag van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb even zitten genieten van je laatste posten, het is zo leuk als je weer wat bijtelezen hebt, net een mooi magazine!
    Thanks!
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige bannerfoto heb je gemaakt/geplaatst.
    Altijd leuk om weer een andere te plaatsen, toch.
    OOk hier dan zon en dan hagel maar tussen de donkere luchten door toch even de hondjes uit kunnen laten.
    Wens je een fijn weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's!!Ben helemaal weg van je hobbelpaard.Zoooo mooi!!!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's Peggy en je Header ziet er ook heel mooi uit. Wat heb je toch een mooie verzameling paspoppen.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het kan idd veraderlijk glad zijn, hier sneeuwt het inmiddels weer...

    Mooi plaatje van je huis!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb even zitten te genieten van je prachtige woning...zo mooi!! Een mooie verzameling paspoppen. Wat je zegt, zo glad vanmorgen, het was oppassen. Vast een fijn weekend, lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige headerfoto ...fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig bij je hoor. Fijn weekend en groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nu maar hopen dat je zonder glijpartijen een rondje hebt kunnen wandelen... mooie foto's!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige paspoppen, Peggy! Evenals je header trouwens!
    Fijne zondag!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen