zaterdag 18 januari 2014

Oh my deer.....

Ik ben zo blij met mijn nieuwe aanwinst, een heel jong en klein damhertje! Ze (weet niet of dat zo is maar ik vind het een ze) is prachtig. Ik kan het begrijpen dat veel van jullie hier niet van houden. Krijg er hier ook al negatieve reacties op maar ik ben er ontzettend blij mee. Ze staat ook prachtig op het kastje met zelfde kleurtjes erbij. Echt genieten als ik er langs loop. Geeft ook al een echt voorjaarsgevoel. Zeker met dit weer.
Fijn weekend allemaal, Groetjes Peggy

20 opmerkingen:

  1. Het lijkt wel heel mooi, maar ik vind het ook wel een beetje zielig. Veel plezier ermee en en
    En fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan me enigzins voorstellen dat je ´negatieve´ reacties hebt gehad op dit damhertje, maar ik heb er geen moeite mee, hoor! Tenminste, ik neem aan dat ze een natuurlijk dood is gestorven.
    Vind het mooi combineren met je spulletjes die er staan, Peggy! En het geeft inderdaad een voorjaarsgevoel, en dat komt natuurlijk door dat... juist... jonge hertje ☺

    Lieve groet, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absoluut een natuurlijke dood. Het zat in de buik van aangereden moeder. Heel zielig natuurlijk maar was al wel dood. Anders zou ze er ook zeker niet staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooooooooi!
    Ik hou er van, ik heb zelf ook wat hertenkoppen hangen ik heb er geen moeite mee, het is de natuur toch?
    Zo kan je er nog van genieten!
    Fijn weekend nog!

    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze is echt mooi vooral de houding heel natuurlijk! Ik hou er ook van heb ook genoeg in huis staan.
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze of hij wordt nu wel echt gekoesterd...........
    Aandoenlijk sfeertje zo.

    Fijn weekend

    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ...oh, how sweet!*****
    Have a nice weekend
    Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Second life, prima toch. Ik vind het een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel dubbel gevoel heb ik bij dit hertje.Ja het is mooi en je schrijft dat het een natuurlijke dood is gestorven .Dan is het ook wel mooi om dit diertje niet zomaar ''weg te gooien'' of te laten verbranden in een dieren crematorium'' Zelf zou ik er moeite mee hebben om het in huis te zetten ,maar geniet jij er gewoon van en dat mag gewoon !!
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat heet recyclen! Geniet ervan hoor.
    Ik laat net vaak een reaktie achter maar kom wel afentoe bij je kijken en geniet altijd weer van je posten.
    liefs, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is heel lief hoor...maar vind het ook altijd beetje eng.....maarja als ik hert eet dan heb ik ook alijd gemengde gevoelens hoor....dus heel natuurlijk zullen we maar zeggen,,,,en voor jou als jachtvrouw met Benthe helemaal een ander gevoel toch....?...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vooral als je weet hoe het diertje dood is gegaan dan is het toch goed zo. Geniet er maar lekker van. Anders had niemand het diertje ooit gezien. Fijne zondag, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind "haar"ook prachtig.......natuurlijk is het zielig dat zo'n jong beestje is overleden, maar that's life toch.
    Geniet ervan., ze ligt er prachtig.
    Groetjes Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooi. En ik zag dat het een natuurlijke dood was gestorven dan vind ik dit een hele mooie oplossing.
    Veel plezier ermee.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaaf peggy :) en ik ken het gezeur haha.. maar als die beesten toch al dood zijn kan je er beter nog wat moois van maken dan dat je ze weggooit toch?
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beste peggy, zou je contact met mij op willen nemen?
    Ik heb een vraagje mbt fotoreportage.
    Kan geen contact gegevens vinden, vandaar even op deze manier.
    Hoor graag van je. Vr Gr peggy janssen
    Info@peggyjanssen.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke blog heb je en mooie foto's! Je hertje en schoolplaat vind ik prachtig! Ik hou er ook zo van. Lieve groet Pauline

    BeantwoordenVerwijderen