zaterdag 14 september 2013

Oude schoolplaat

Ik was al een tijdje op zoek naar een mooie oude schoolplaat. Echter kon ik net niet diegene vinden die bij ons in huis past. Of ik vond 'm niet speciaal genoeg. En toen was ie daar ineens .... deze prachtige dik kartonnen, niet meer in nieuwstaat zijnde schoolplaat. Het was liefde op het eerste gezicht. Deze moest ik hebben. Ik had echt geluk, hij was niet eens duur. Vind 'm echt prachtig en ben er erg blij mee.
Ook heb ik oude laarzenspanners gekocht. Vandaag was het echt weer om in huis te rommelen dus heb ik gelijk weer een nieuw hoekje gemaakt.
Fijn weekend allemaal. Groetjes Peggy

7 opmerkingen:

  1. Je hoekjes zijn bijzonder geslaagd Peggy, ik heb ook je banner bewonderd. Wat heb jij mooie paspoppen, ik vind ze vaak zo duur maar deze zijn prachtig!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat we weer naar binnen mogen:)..dan komen ook al die mooie interieurs weer voorbij met die prachtige hoekjes, zoals bij jou!
    Waar ben je geslaagd voor al dat moois, ik vind de rommelmarkten zo tegen vallen :(
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om iets te vinden waar je al lang naar op zoek bent! Het was inderdaad ideaal weer om in huis te rommelen en je mooie aankopen uit Lille hebben vast allemaal een mooie plekje gekregen.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowwww Peggy .....ik zou hier ook blij van worden hoor...wat een mooi !!!...liefs fijn weekend...van mij....x!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige plaat en zo helemaal passend in de herfst ook!
    Zag dat je ook mooie bellenbanden hebt, gaaf!

    Fijne zondag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. JE SCHOOLPLAAT VIND IK SUPER!

    IK HOU ER VAN,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen