dinsdag 15 februari 2011

Kijkje in de keuken


Zo, het wordt ook eens tijd dat ik jullie langzaam aan een kijkje in ons huis laat nemen. Laat ik beginnen met de keuken. Ik vind onze keuken nog steeds mooi. Het is echt een landelijke keuken. Met een granieten aanrechtblad, een witte spoelbak en een schouw om de afzuigkap.
Echter na 8 jaar zou je toch weer dingen anders doen en dat is de kleur. Hij is nu geelachtig. Nu zou ik voor wit kiezen. Maar het zijn eikenhouten deurtjes dus dat kan zo over geschilderd worden. Ware het niet dat het huis te koop staat. Dus straks mag ik heerlijk een nieuwe keuken uit gaan zoeken. Ben al allemaal plaatjes aan het verzamelen van wat ik mooi vind.
Straks wordt de keuken een echte woonkeuken en daar kan ik me nu al op verheugen. Hoop ook al het oude serviesgoed er mooi uit te kunnen stallen. Maar voorlopig doe ik het gewoon lekker met mijn vertrouwde keukentje!

26 opmerkingen:

  1. Een prachtkeuken zeg....en ik zie hier zoveel moois voorbij komen....die kannetjes...gaaf zeg.
    Vind je keuken echt een plaatje.
    Fijne avond
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sfeervol hoor! Ik zie heel mooi servies op je prachtige regaal. Mooi ingericht allemaal.
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, ik vind deze keuken al supermooi dus wat gaat de volgende dan niet geven.
    Ben jaloers op je ramen hoor, ik heb zelf een keukentje zonder buitenraam, ik kijk op de wasplaats als ik door mijn raam kijk :(
    dus dit lijkt mij grote luxe :)
    En wat een prachtige brocantevondsten heb je bij elkaar verzameld, het ziet er allemaal supermooi uit hoor.
    Lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw ,wat een mooie keuken en zoveel mooie dingen heb je !!
    Fijne avond,lieve groetjes Romkje,.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een mooie keuken zeg...prachtig! Ook je accessoires vallen bij mij erg in de smaak...ik ben benieuwd waar je in het nieuwe huis voor gaat!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, weer helemaal opnieuw beginnen.
    Enne, als je het servies niet kwijt kunt dan zijn wij er nog hoor..... Kannetje ofzo hihi....
    Nee geintje natuurlijk, maar wel apart dat ik na jouw post van die kannetjes er opeens een kon kopen.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhh heerlijk he weer een andere keuken te kunnen uitsoeken.
    Moet zeggen dat ik deze ook prachtig vind hoor maar wit heeft ook mijn voorkeur ennuh...de kannetjes...geweldig!!!
    Fijne dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WHOOUUWWWWW Mooiiiiiii..
    Ja hoor en wat heb je toch een prachtige verzameling oud serviesgoed,Supermooi.
    Ik vind je keuken nu ook al mooi in deze kleur hoor !!!
    Hoe gaat het met Bruno ???

    lieve groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nou dat ziet er geweldig uit mooie man hoe is het met bruno knapt hij weer wat op liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb ook een gelige keuken met zwart hardstenenblad en witte gootsteen hij lijkt heel veel op jouw keuken.
    Ik zou nu ook liever een andere kleur willen maar ja dat doe niet zomaar he?
    En verhuizen? nee dank je blijf hier lekker zitten.
    Ik vind jouw keuken wel heel gezellig en je serviesgoed ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige spulletjes zie ik allemaal op je foto's voorbijkomen! Leuk een nieuwe keuken uitzoeken.

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie keuken Peggy! en dat servies.....ik zie zo veel mooie dingen voorbij komen!

    Ik had nog niet gereageerd op jouw vorige post over bruno, ik wil je nog heel veel sterkte wensen, ik denk aan jullie!
    groetjes,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke keuken Peggy. En zoveel mooie spulletjes. Ben natuurlijk heel benieuwd hoe de nieuwe woonkeuken er uit gaat zien! Leuk joh, weer heerlijk nieuwe ideeën op doen!
    Groetjes,
    Agnes

    Ps. Gaat het goed met Bruno?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw! Wat een prachtige keuken heb je zeg!
    Dat wil ik ook wel. Wie weet, aan het eind van de zomer... ik kan al zo dromen van mijn nieuwe woonkeuken,net als jij!
    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wil je de keuken echt wel veranderen, na zoveel leuke reacties:)Lekker je gang gaan, het wordt vast heel erg mooi.

    Groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldige keuken !!!....verhuizen ?? wat leuk !!! eh...voor het geval dat is stuk gaat ....voor de verhuizing opsturen graag ..die met Ria onderop......whahahahhahahah!! grapje hoor!! lol lol lol !!! liefs van mij...xxx.....knuf voor Bruno....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige keuken Peggy. Je hebt een mooie verzameling van oude spulletjes. Maar tja het is altijd leuk om weer wat nieuws uit te mogen zoeken. Dus de nieuwe word vast ook heel mooi.
    Lieve groet , Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw,wat een gezellige keuken,mooi hoor en het witte servies,mmmmmmm,helemaal het einde,knuf voor Bruno,xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super mooie keuken.
    Alleen al om de keuken zo ik jullie huis willen kopen, ware het niet dat ik ook heel tevreden ben met de onze.
    En daarom eigenlijk helemaal niet wil verhuizen.

    Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi hoor, met al die oude spulletjes. Daar houden we van he? Het is natuurlijk helemaal leuk als je straks een nieuwe keuken uit mag zoeken. Tip, informeer eens bij een timmerman/interieurmaker, wat die voor je kan betekenen. Dan kan de keuken gemaakt worden precies zoals jij het in gedachten voor je ziet. Zo is het bij ons ook gegaan.
    Succes met uitzoeken.

    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jeetje wat heb je een prachtige spullen verzameld!!! Zo mooi!! En je keuken is ook een plaatje maar kan me voorstellen dat je dat gele van de kastjes niet meer gaat uitkiezen...maar toen was het helemaal mooi!! Wij hadden dat toen ook vanillekleurige kastjes.
    Liefs, anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nee helaas.....die is uitverkocht......geniet in het park...liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een prachtige keuken zeg..en wat een mooie spulletjes heb je allemaal ..geweldig hoor
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige keuken heb je Peggy, daar zal je toch wel met een beetje weemoed afscheid van nemen. Alhoewel het heerlijk is om inspiratie op te doen naar een nieuwe keuken. Ik ben ook al heel veel dingen en ideëen aan het verzamelen voor een andere keuken. Zal niet binnen nu en morgen gebeuren, maar misschien volgend jaar en dan is het toch mooi meegenomen als je weet wat je wil.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik houd van jou servies!
    Ben benieuwd hoe je nieuwe huis word (binnenkant dan he haha )
    nou ik ga onder de douche ben kapothaha
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Peggy, via via kom ik hier terecht.
    Leeeeeeeeuuuuk , dat oude ' meuk '.
    Mijn man wil wel wat, maar niet te veel.
    En markten afstruinen, vind hij voor een keer wel leuk, maar niet iedere maand.hahaha.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen