vrijdag 25 februari 2011

Stapelen op vrijdag


Het is weer tijd voor stapelen op vrijdag. Dit keer emaille emmers.
Gelukkig dat ik vooruit had gedacht en dinsdag de foto's al had gemaakt toen het zonnetje scheen. Want nu met de mist was het niks geworden.

Deze emmers staan 's zomers vol met geraniums en hortensia's. Ze moeten nu nog even een schoonmaakbeurt krijgen en het mooie weer moet nog komen en dan kunnen ze weer gevuld worden.

Wil je meer weten over stapelen op vrijdag, kijk dan op de blog van Irma "al

lemaalkleurtjes". Fijn weekend, groetjes Peggy

33 opmerkingen:

  1. Ha Peggy, wat zal dat gezellig staan straks met die bloeiende bloemetjes erin.

    Leuk gestapeld

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh...wat heb jij veel emaille emmers!!! Mooi om ze over een paar maanden te vullen met geraniums en hortensia's, dat zal een prachtig gezicht zijn!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh....wat een gaaf idee. Natuurlijk was ik benieuwd naar jouw stapel en weetje....ik heb nun een idee voor volgende week....maar dan weer net even anders....!
    Fijn weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke serie emmers en dat zal weer een vrolijke boel worden met allemaal bloemen erin,leuk,
    groetjes floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie verzameling emmers !!
    Dat zal erg mooi staan vol met bloemen.....

    Mijn soepkommen heb ik idd leuk in de stapel laten staan !
    Er staan nog wel andere kommen in de kast voor als we soep willen eten hahaha.

    gezellig weekend ,liefs Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke stapel, en zo lekker veel!!
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijke stapel emaille emmers,heel mooi,fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze stapel moest natuurlijk heel snel op de foto, want anders... boem valt die om.
    Stapel op vrijdag en nu wachten op Irma.
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat zal heel mooi staan met de bloemetjes erin!
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, wat een leuke maar enge stapel! Wat een herrie zal dat geven als ze vallen...
    Mooi hè die emaille emmers, dat ziet er altijd zo leuk uit op het terras, beter dan de nieuwe standaard potten uit het tuincentrum!
    Ja, helaas het engeltjesblikje was erg snel gereserveerd... er waren meer die het mooi vonden!

    Prettig weekend!
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een stoere stapel hoor, wat een leuk idee, iedere week weer iets anders het blijft leuk om te doen.

    Groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi wat een leuke stapel mooi in de lente vol met viooltjes knufel voor bruno ik hoop dat het weer watbetter met hem gaat liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er leuk uit, ik heb ook nog een paar emmers van zink, nu maar wachten op het mooie weer! Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. jaaa tuurlijk ben ik ook benieuwd naar jouw stapel en kom graag even kijken! wat mooi die oude emaille emmers!! wat zal dat prachtig staan als ze straks weer allemaal gevuld zijn:)
    heb me aangemeld als volger!

    fijn weekend!
    lieve groetjes, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hee wat gaaf zeg die emmers!
    Heb je mijn stapel ook gezien?
    Hartelijks,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En toen vielen ze toch niet om hé. Zou zonde zijn.
    En grappig die hedera en klinkers, zo was het hier ook ooit...

    fijn weekend, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Peggy,
    Wat een stapel zeg! lijkt me mooi straks met al die zomerbloeiers er in!

    Groetjes en een fijn weekend,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een supergave brocante stapel met emaille, ik hou ervan! Niet omgevallen? hihi...het blijft een uitdaging dat stapelen :)

    Fijn weekend he!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. inderdaad een mooie stapel
    ik heb er ook een paar, maar lang niet zoveel!!!
    Ik heb er altijd hosta's in...daar komen nu al weer de puntjes van uit de grond....tijd dat het lente word toch?
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb jij een hoop emaille emmers, watzal dat mooi staan van de zomer. Schitterende stapel. Dat dat is blijven staan, het is gewoon een kunstwerk geworden.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. JIJ HEB VEEL EMMERS!!!
    DAT ZE BLIJVEN STAAN,

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Eindelijk even tijd voor rondje stapelen..
    Wat een geweldige stapel, stik jaloers...
    Ik kom echt nooit witte emmers tegen, zal toch eens beter zoeken want deze zijn wel heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Tjonge...dat zijn er veel.....
    Prachtig.....ik hou er van.
    Fijn weekend
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. o...die is leuk!! Een heel bouwwerk om te zorgen dat ze niet omvallen!!
    Wat zal dat leuk staan zomers met die bloemen erin...zal je ons dan nog eens een foto'tje laten zien als ze gevuld zijn?
    Liefs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. leuk gedaan jo, zijn ze niet omgevallen?

    fijn weekend groetjes lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke stapel (een echt bouwwerk) en een mooie verzameling!

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. jeetje wat een stapel zeg! je gaat me toch niet vertellen dat dit in één keer gelukt is hé, dat moet minstens een paar keer omgedonderd zijn hahaha en de buren maar denken dat er ruzie is, zie het al helemaal voor me!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw! Dat staat vast super in de zomer. En..helemaal mijn kleur.
    Fijn weekend. Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dat is pas een stapel! Leuk hoor die emmers! Zodra de plantjes en bloemetjes weer gaan groeien en bloeien zal ik zeker daar af en toe iets van laten zien. De narcissen en tulpen zijn hard op weg!

    Fijne avond en zondag!

    Groetjes Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. eindelijk tijd om even je stapel te bekijken. wat gaaf zeg zoveel emmers...wat zal dat mooi staan straks met al die bloemen erin..ik wacht daar de fotos vol ongeduld van af
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Haha , leuke en vooral ook hoge stapel, dat was even goed manouvreren...

    Ik ben door een eerdere stapel van jou aangestoken en heb ook een paar zwarte bijbeltjes op de kop kunnen tikken ....staat erg mooi , je zult de foto's binnenkrot wel zien op mijn blog ....

    fijne avond verder, groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Peggy,

    Via het blog van Yolanda kwam ik op jouw blog terecht. Wat ziet het er gezellig uit. En dan je nieuwe huis....dat gaat heel mooi worden.

    Ik ga je volgen hoor! Erg leuk!!

    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  33. oh daar heb ik ook een zwak voor, die emmers. Ik heb uberhaupt iets met emaille hihihi

    BeantwoordenVerwijderen