vrijdag 4 februari 2011

Stapelen op vrijdag


Zo, eindelijk doe ik ook mee met het stapelen op vrijdag. Vond het een leuk initiatief maar was nog niet in de gelegenheid geweest om mee te doen.

Ik heb dus mijn stroopkannetjes gestapeld. Ik heb voor de veiligheid maar 2 stapeljes gemaakt want ze stonden al best wankel.


Ik heb ze van alle plekken in de keuken weggehaald om ze bij elkaar te laten schitteren!
Wil je ook meedoen met stapelen kijk dan even bij mijn link, bij allemaal kleurtjes. Fijn weekend en stapelse.

26 opmerkingen:

  1. Wat leuk al die stroopkannetjes.
    Ik kan me voorstellen dat je ze snel weer naast elkaar hebt gezet, i.p.v op elkaar.
    Het zou toch erg zijn wanneer je stapel was omgevallen.

    Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een riskante stapel, maar wel erg mooi :)

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat een geweldig mooie stapel !!
    Ik zou graag ook zo'n kannetje willen.....al was het er maar eentje hihihi.

    Fijn weekend,groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk idee is het hè, dat stapelen.
    Wat heb je een prachtige stapel, echt al een mooie verzameling.
    Fijn weekend van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk met die stroopkannetjes!!

    Fijn weekend,
    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nooit eerder zoveel prachtige wit geemailleerde stroopkannetjes bij elkaar gezien en dan nog wel (ietwat) wiebelig, 'gestapeld'.
    Erg erg leuk idee!!
    Fijne dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Natuurlijk bedoel ik niet geemailleerd maar aardewerk stroopkannetjes.....maar dat begreep je natuurlijk wel.
    Groetjes, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie stapel stroopkannetjes,heel mooi.
    En dan Bruno wat een geweldige hond.
    Leuk dat je even bij ons langs kwam en volger bent geworden,van harte welkom enne,wij zijn meteen volger van jou mooie blog geworden.

    Fijn weekend,gr van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Peggy,

    Neeeeeee hé...dit is niet leuk meer......zoveel stroopkannetjes bijelkaar ...hhmmmmmmm
    Voelen wij nu iets van ehhhh...
    Nee hoor,GEWELDIG !!!!! wat heerlijk zo,n verzameling.
    Al hed ik er maar eentje was ik al blij ...hahah...

    groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ohh ik ben jaloeeers..ik wil die linker de bruuuuinste.. die is prachtig..mocht je em ooit kwijt willen doen we weer een ruilactie?..jij iets uit de winkel ik een bruin kannetje..zucht..wat is die mooi..nu ga ik er straks weer van dromen ( heb afgelopen week van je plankje gedroomd..hoe apart is dat)
    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhhh, ik wil al zo lang zo'n kan. Pas op MP aan het bieden geweest en telkens aan mijn neus voorbij. En dan staan er daar gewoon 2 stapels... *zucht*

    Mooi...
    fijn weekend, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kan iemand mij, een nieuwkomer in blogland, vertellen waar dit stapelen vandaan komt ?

    Het ziet er grappig uit en er zitten mooie dingen bij, zit er ook een verhaal achter ?

    Ik hoor het wel....

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Stroopkannetjes en dan denk ik, ik denk erg vaak aan eten omdat het zo lekker is, meteen aan een grote stapel pannekoeken.
    Erg leuke post.
    groetjes en een heel fijn weekend.
    Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo dat zijn er veel.........maar goed dat je er 2 stapels van hebt gemaakt!
    Zucht, je moet er niet aan denken dat ze vallen...

    Gezellig weekend, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk stapeltje heb je gemaakt. Sommige stapeltjes die voorbij komen vind ik maar eng, bang dat ze om zullen vallen. Slim gedaan om er 2 stapeltjes van te maken..
    Leuke kannetjes!

    Geniet van een mooi weekend ☼
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oew!! Link stapeltje!!
    Ze zijn wel érg leuk die stroopkannetjes!

    Leuk dat je ook even bij mij langskwam waaien.
    Ik heb me aangemeld bij je als volger.

    Heel fijn weekend!
    Groetjes Inge...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. tjonge en wat een stapel ook!!! Eet je zoveel pannenkoeken met stroop ;0)
    Echt prachtig je stroop kannetjes...om te hebben....;0)
    Fijn weekend
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een leuk stapeltje(s) zeg, al die kannetjes!
    en leuk dat je volger geworden bent, zal hem hier ook even aanslingeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heb ik eigenlijk nog nooit gezien een stroopkannetje en daar staat een hele stapel
    geweldig

    groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw!
    Ik ben me vorig weekend kapot geschrokken van de prijzen hier op de rommelmarkt.
    dus nog een keer wauw
    2 stapels en ook nog zulke mooie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie stapel stroopkannetjes,heb jij zeg !! Leuk hoor.
    Fijn weekend, Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. oehhh wat eng, maar wel mooi !! prachtige kannetjes
    leuk al die stapelposten, heb er ook nog niet aan mee gedaan, terwijl ik toch echt genoeg heb om te stapelen hihi
    groetjes en een fijn weekend gewenst!
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. prachtig zeg die kannetjes, staan op mijn lijstje hoor. mooi stapeltje heb je ervan gemaakt
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. zo zeg, wat een mooie verzameling stroopkannetjes heb jij, geweldig!!

    Lieve groet en een fijne zondag,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een gave kannetjes,had er nog nooit van gehoord,maar goed moet ook nog een hoop leren en ontdekken,voor morgen een fijne zondag,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi,
    Tuurlijk kom ik even een kijkje nemen, het ziet er hartstikke leuk uit! ik ga je volgen hoor...

    Groetjes Sjoukje
    dewithbrocante.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen