zaterdag 12 maart 2011

Give-away

En dan ineens ben je de 100 volgers gepasseerd, wie had dat kunnen denken en dan ook nog in zo'n korte tijd. Dus ik dacht tijd voor een give-away.
Maar wat moet je dan weggeven?? Veel mensen zou ik denk ik blij maken met een stroopkannetje of snijplankje...maar helaas, daar kan ik nog geen afstand van doen.
Ik heb er voor gekozen om een keuze give-away te doen.
1 met nieuwe, landelijke spullen en 1 met oude spullen.
Je mag dan kiezen welke je hebben wil.
Wat moet je hiervoor doen...nou heel simpel: als je nog geen volger bent, meld je dan aan als volger en zet een linkje op je blog. Laat in een reactie aan mij ook even weten of je voor "oud" of "nieuw gaat.
De "oude" give-away bestaat uit een oud bakblik met schuifdeksel (leuk om bv kaarsen in te bewaren) je krijgt er een bundeltje kaarsen bij, een dekschaal van Regout (zonder deksel) altijd leuk om voorjaarsbolletjes of ander plantje in te zetten en een rozenkrans

De "nieuwe" give-away bestaat uit een draadijzer hart die je kan gebruiken om kaarten op te hangen (bidprentje krijg je erbij), een dekschaal van Johnson Brs (deze is erg cremekleurig) en een glazen pot met deksel van Riverdale.

Ik hoop dat er iets voor jullie bijzit.
Je kan je inschrijven tot 9 april en dan wordt 10 april de winnaar bekend gemaakt.

Fijn weekend allemaal, liefs Peggy

64 opmerkingen:

  1. Heel hartelijk gefeliciteerd met je inmiddels 113 volgers Peggy. Dik verdiend hoor, je blog is zo sfeervol. Ik maak graag kans op de "oude" give away. Supercollectie bakharten heb je! Fijn zonnig weekend gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met meer dan 100 volgers!
    wat een mooie give away!
    ik doe graag mee met de nieuwe give away.
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuk nu al meer dan 100 volgers!
    Maar zo gek is dat niet hoor! je hebt een fantastische gezellige blog. Met een hele mooie sfeer!!
    Super ik doe graag mee hoor aan de oude giveaway
    lieve groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doe graag mee met de Nieuwe Give Away, ik heb een link geplaatst.
    Wat veel al 100 volgers. Ik zit op 75 en vind dat al heel veel.
    groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou je zit inmiddels al ruim over de 100 zeg, goed hoor! Proficiat!
    En ja ik doe natuurlijk graag een gok mee, jeetje het zijn allebei zulke mooie give aways, je had er wel meerdere van kunnen maken, er zit zoveel in!
    Maar ik ga toch voor de nieuwe versie, vind die glazen pot super!(en de rest ook natuurlijk!)
    Spannend! Volger was ik al en heb het op mijn blog gezet, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou die 113 volgers hebje verdiend hoor, je hebt een gezellig blog en ik kom graag evenbij je kijken!!! We zijn ongeveer gelijk begonnen, leuk dat het bloggen zo geslaagd is:)

    Ik doem mee met je give-away en ik ga voor oud, ik vind het bakblik zo leuk...Ik zet gelijk een link op mijn blog.

    Fijn weekend en groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Peggy, gefeliciteerd met zo veel volgers! En ik weet zeker dat de teller wel blijft draaien hoor.
    Maar je hebt dan ook een super leuke blog.
    En vooruit, laat ik dan ook maar een kansje wagen voor die mooi give-away. Zijn beide prachtig maar laat ik maar opgeven voor de nieuwe. En natuurlijk ga ik je linken.
    Trouwens, alles goed met Bruno?
    Fijn weekend.
    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je ruim 100 volgers! Leuk om te zien wie er voor oud of nieuw kiest... Ik doe ook graag mee en ga natuurlijk voor oud!
    Volgen deed ik al en ik zet een linkje op mijn blog.

    Goed weekend verder!
    Groetjes, Jolanda (Rozet Brocante)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Die ruim 100 volgers zijn er zo 150 hoor want je hebt een prachtig blog met fantastische foto's .
    Ook ik doe erg graag mee hoor en ga voor 'oud'.
    Natuurlijk was ik al volger en zal met plezier een linkje op m'n blog plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow doe je snel meer dan 100 volgers in 3 maanden tijd. Ik ben al blij met de 38 die mij volgen. Ik doe ook graag mee aan je give away en natuurlijk ga ik voor oud.
    ik zet gelijk even je give away op mijn blog.

    liefs colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ohh ik ben al volger en ik zet graag je give away op mijn sidebar... en ik wil oud.... heel erg oud.. ben er gek op!!
    en natuurlijk gefeliciteerd met je 100 volgers
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Peggy gefeliciteerd met zoveel volgers die elke keer weer je mooie blog en prachtige foto's weten te vinden! Beide give away's vind ik erg mooi, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de oude, dus bij deze... ik ga snel even een linkje plaatsen!

    Nog een fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. geweldig zoveel volgers, leuk hoor.
    doe graag mee met je give away,en mijn voorkeur gaat uit naar de nieuwe, leuk!!!
    Volg je al, zal een link zetten op mijn blog.

    groetjes Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke give away, ik ga voor "oud". Ik heb ook al een link geplaatst op mijn blog (het is de eerste keer dat ik dit doe, dus ik hoop dat 'ie werkt!). Nou, nog een prettig weekend verder. Ik ga vanavond lekker "bankhangen" met manlief, filmpje aan, lekkere borrel en een hapje erbij.

    Lieve groetjes,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met de 100 volgers. Ik doe graag mee hoor......en ik kies voor.....de oude....
    Nog een fijn weekend.
    Lieve groetjes van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wowwwww wat een leuke give away !! ...ik ga voor de oude hoor...meid vind dat cake blik geweldig !!! ...superrrrrr....alles eigelijk.......nou volgen doe ik je al....nu maar duimen......liefs fijne avond van mij...xxx...xxx...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk zeg, een hele mooie give away. ik ga even niet meedoen, heb net de give away van Veronique gewonnen, ook al zo prachtig. ik wilde je alleen even feliciteren met je volgers! En met je prachtige foto's. De witte druifjes vind ik zo mooi, maar ik heb ze hier nog nergens gezien dit jaar, mmmmm.
    Succes en dit levert vast weer een aantal volgers op!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met al je volgers.....
    Ik doe graag mee en ik ga voor de "oude "give away....

    Gezellig weekend, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met al je volgers, je zult zien dat je in no time naar de 200 volgers schiet!

    Ik doe graag mee met je give away, ik vind je oude give away erg leuk!

    Veel succes! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van harte gefeliciteerd met je ruim 100 volgers. Wat geef je een leuke dingen weg!!!
    Ik wil heel graag mee doen maar ik kan niet kiezen oud...nieuw of toch maar oud. De meeste gaan voor oud dan ga ik lekker voor nieuw.
    Volger van je gezellige blog ben ik al een tijdje maar ik zal wel meteen even een link op mijn blog plaatsen.
    Fijn weekend en groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ook van mij de felicitatie's!!
    Ik doe graag mee voor de "oude" give away.

    Fijn weekend verder groet Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je gaat als een speer,nu al 115 volgers ,leuk hoor.Mooie Give Away's en ik laat het winnen graag aan anderen over .Fijn weekend.
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Peggy,
    Wat leuk al meer dan 100 volgers uuhhh volgsters zullen het vast wel zijn hé de meeste tenminste wel denk ik.
    Gefeliciteerd,je hebt verdiend hoor.

    En weet je,een Give Away is natuurlijk hartstikke leuk,zeker deze maar laat ik mijn kans hierop aan iemand geven die niet zoveel mooie spulletjes tegenkomt als ik hé !! lijkt mij dan wel zo leuk toch.....ik heb al een webwinkel vol haha...
    Dus lieve Blogsters ik geef deze kans heel graag aan jullie.

    fijn weekend nog Peggy.

    lieve groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd Peggy met al zoveel volgers. Ik doe ook even niet mee, omdat ik ook alweer een paar kado's heb gewonnen. Maar je heb wel een prachtige give away samengesteld.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hoi van harte met je 100 volgers leuk voor je ik wil wel mee doen maar ik snap niet zo goed even hoe het moet stom he ik probeer het nog wel even groetjes liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. oooh wat leuk !!!
    En je keuze maakt het wel erg moeilijk voor me ....ik ben dol op oud ...maar het nieuwe dat je hebt samengesteld vind ik ook zo leuk...met name die schaal van Johnson bros...en die geeft de doorslag...ik doe graag mee voor nieuw .

    Leuk !!
    fijn weekend,liefs Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een gave give-away en al zoveel volgers in zo'n korte tijd, leuk joh! Ik sla wel een beurtje over hoor, ben de laatste tijd al zo'n bofferd met give-aways. Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat leuk Peggy, gefeliciteerd met al je volgers , dat heb je al snel voor elkaar. Je blog is prachtig dus het zullen er vast nog wel meer worden. Ik doe graag mee met je give -away. Beide zijn ze erg mooi....twijfel twijfel maar ik ga voor de "oude". Ik ben al een tijd volger maar kan geen link plaatsen omdat ik geen blog heb. Succes ermee en een fijn weekend nog.
    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. GEFELICITEERD!!!!!!
    wat leuk een keuze give away..nou ik doe graag mee....al vind ik de keuze wel moeilijk..
    Maar ga toch voor de nieuwe..(twijfel....)
    Ik zal een link plaatsen,volger ben ik al...
    Ik wil je nog heeel veel plezier wensen met je give away...je hebt ondertussen ook alweer 116 volgers dat gaat lekker...
    nogmaaals geniet ervan..
    fijn weekend verder
    groetjes Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd met je volgers! Ik vond je stapelpost van vrijdag ook heel erg leuk!!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi,

    Wat een leuke giveaway, allebei leuk! Doe toch maar de oude. Natuurlijk heb ik je vermeld op mijn blog.

    Fijne dag!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Peggy,

    Graag wil ik mee doen aan deze prachtige give away! Ik ben al volger maar ik zal wel even een link op mijn blog zetten...de einddatum is prachtig want ik ben op 10 april jarig dus het zou geweldig zijn om nog een extra cadeautje te ontvangen, haha. Ik kies voor de "nieuwe" give away.

    Gr. Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. He hallo Peggy,
    Heel graag wil ik mee doen met je "vet" gave give away! En 100+ volgers is niet zo maar wat, maar heel wat!!! En ik mag kiezen, dus ik kies voor het oude, want ik zie het bakblik helemaal zitten. Ben er nu al verliefd op ....
    Groet'n Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  34. eerst natuurlijk gefeliciteerd met je 100 volgers
    dat zijn er nogal wat he.
    ik heb nog nooit eerder meegedaan aan een give away maar kon de verleiding nu toch niet weerstaan wat een leuke spullen.
    ik ben al volger en ga natuurlijk je melden op mijn blog moet alleen even uitvogelen hoe dat moet ha ha.
    vind het gewoon genant dat ik ook nog mag kiezen maar als ik dan toch mag kiezen kies ik voor nieuw.

    grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gefeliciteerd met je ruim 100 volgers!! Maar je hebt dan ook een erg leuke blog...En natuurlijk wil ik ook wel graag meedoen met je mooie give-away, en voor de keuze 1 (oud) want wat is dat een leuk blik met deksel...nooit gezien!
    Liefs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. mooie blog! gefeliciteerd met je volgers, en ik doe graag mee met de oude give-away! prachtig bakblik!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik denk dat je gewoon eens een keer in Tiel moet gaan snuffelen.
    Ze hebben best wel vaak verandering van assortiment.
    Ennuh...ik schaam me diep...heb vergeten je giveaway te plaatsen. Doe ik alsnog hoor. Fijne avond, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik kom via Eefiesday op jouw blog terecht en wordt meteen volger 121.
    De give-away maakte mij nieuwsgierig en het moet gezegd: je hebt een hele mooie blog!!!
    Ik zou wel gek zijn als ik niet mee zou willen met deze verloting dus ik geef mij op voor de 'nieuwe' give-away. De link komt op mijn blog.
    Warme groetjes,
    Marion
    http://sjonkehopstaken.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hallo, ik wil ook heel graag meedoe aan jou give away, ik zet een linkje op mijn blogs en ga voor de oude give away.

    fijne dag
    groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een prachtige spullen geef jij weg, wat lief! En ja graag doe ik mee met de Give Away Oud, ik ben volger en een linkje staat op mijn blogje.
    Spannend! ;)

    groetjes,
    Mirelle

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Nou je bent de honderd al ruim voorbij zie ik.Gefeliciteerd. En ik doe graag mee voor de oude versie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Fan herte lokwinske mei dyn folgers, van harte gefeliciteerd met je volgers. Leuk zeg, het zijn er al zoveel~! Een goed idee om een keuze give away te doen en het zijn hartstikke leuke spulletjes. De oude giveaway vind ik erg leuk. Ik doe mee!!!!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Gefeliciteerd met de 100 volgers , ik doe niet mee want heb zelf echt (te) veel spullen maar ik vind het wel een hele leuke give away .

    fijne dag , groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Gefeliciteerd met de vele volgers, ik las net bij Zietje dat je een give-away deed en ben dan maar vlug naar hier gespurt want dit had ik gemist!
    Wat zijn ze leuk,allebei maar het oude bakblik vind ik helemaal geweldig dus waag ik mijn kans op de 'oude' give-away en heb een linkje op mijn blog geplaatst.
    Lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hey Peggy, leuk dat je bij me langs bent geweest en ik moet zeggen, het geeft wel een kick om te winnen. En dat is iets wat me in mn hele leven nog maar 3x is geburt, eigenlijk 4x, waarvan 1x de hoofdprijs, mijn gezin. Maar oke ik doe mee aan je give away en ga voor de oude give away. Nogmaals bedankt voor je uitnodiging
    Ik wens je alvast een fijn weekend
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een mooie blog... Ik droom er helemaal van weg.
    Ik doe graag mee met jouw give-away en ga voor "oud".
    Ik ben intussen volger geworden en heb een link op mijn blog gezet.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  47. gefeliciteerd met je 100 volgers,het zijn er nu zelfs al 127. Super. ik wil wel een gokje wagen dus ga meteen jouw link plaatsen, volger ben ik inmiddels ook al.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Gefeliciteerd met meer dan 100 volgers!
    wat een mooie give away!
    ik doe graag mee met de nieuwe give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Nou nummer 129 meld zich aan. Via via ben ik op je blog terecht gekomen. Leuke blog en ga gelijk volgen. Ook wil ik graag meedoen aan de oude Give Away en plaatst gelijk een link op mijn blog.
    Superleuk idee.

    Groetjes
    Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Bedankt voor je reactie op mijn Blog! Ik doe het nog niet zo heel lang... Vind het leuk er weer een volger bij te hebben. Ik zie dat er veel 'give away' acties onder de bloggers zijn.. Ga ik in de toekomst denk ik ook maar eens doen, maar eerst moet mijn Blog maar eens een beetje op gang komen...haha

    Jij hebt trouwens ook een erg leuke Blog, ik ga hem ook meteen volgen natuurlijk en als puntje op de i doe ik denk ik ook nog eens mee met jouw 'give away'.... en dan ga ik graag voor OUD....

    Lieve groet, Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  51. piep, prachtig hier te vertoeven, ben zelfs stiekem verliefd op het lettertype dat je gebruikt,
    mooi,
    PROFICIAT MET JE 100 VOLGERS en inmiddels ben je weeral flink dit magische getal voorbij

    veel geluk voor alle meedingers aan de give away

    o ja, en mocht het geluk met me zijn, ik ga graag voor nieuw

    knuf quiltingmieke

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hoi!

    Daar kan nog wel meer bij!!! Jij bij mijn te volgen blogjes en ik bij jouw volgers...Gezelli!!
    Mocht het wat worden dan ga ik voor oud...
    succes met verzamelen van volgers
    groetjes
    katja

    BeantwoordenVerwijderen
  53. super. allemaal leuke spulletjes maar klein vraagje tussendoor. heb ik iets gemist over de veemarkt-utrecht?? wat gebeurt??

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik heb me aangemeld als volger want je hebt een erg leuk blog. Wat een leuke verzameling bakharten zeg, zeer origineel.
    En natuurlijk ben ik helemaal verliefd op de Give away OUD. Wat een geweldige cadeautjes zijn dat.

    Mijn oudste dochter is een verjaardag van een vriendin aan het vieren in een kroegje in Haarlem en mag niet alleen naar huis. Heb dus alle tijd om lekker van blog naar blog te gaan.
    Zo ben ik hier terechtgekomen, leuk hoor!

    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hoi,
    ik zag dat je een onwijs mooi give-away houd, ter ere van je nu al 135 volgers, dat gaat hard. Van harte met zoveel volgers... maar ik zou ook graag meedoen, ik vind hem namelijk geweldig, zal snel een linkje plaatsen op mijn blog, ohja mijn keuze is de oude, ben helemaal gek op oude bakblikken.

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hoi Peggy, Ik ben Simon ben 14 jaar en heb ook een Brocante blog:LEVEN MET BROCANTE. Ik vindt je blog en je spullen fatastisch mooi! Ik vind ook vooral de kleuren die je gebruikt erg mooi.en wat een prachtige tuin heb je ook!
    Met die mooie pot op sokkel en al die mooie spullen met vrolijke viooltjes.
    Ik volg je ook al een tijdje.
    Ik zou graag mee willen doen met je Give away. En dan ga ik voor nieuw.( hoewel ik dat bakblik en dat bundeltje kaarsen ook erg mooi vind :)
    Ik weet niet of ik een linkje van je Give Away kan plaatsen want ik weet niet precies hoe dat moet.

    Vriendelijke groeten Simon
    En fijne zonnige lente dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Nou daar wil ik ook wel aan mee doen
    via via kom ik op je blog ik was er
    nog nooit geweest.
    Ik heb wat rond geneust en vind het
    erg mooi wat je allemaal hebt en doet.
    Past helemaal in mijn stijl!
    Dus ik wordt zeker volger
    en ga mee genieten van jou
    creativieteit !!
    Een mooie dag
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Gefeliciteerd, inmiddels alweer 139 volgers ! Ik was al volger ..
    Wat een leuke give away heb je zeg ! De keuze is moeilijk, maar ik ga voor de nieuwe !

    Ik wens je een zonnige dag toe !!
    liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hoi, ik ben volger 140 geworden van je leuke blog,
    graag doe ik mee aan je mooie give away.
    Ik ga voor nieuw g Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Super Süßigkeiten, werde ich auch in der Warteschlange gesetzt werden!
    skandynawska.indianka@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  61. huh..waarom heb ik dit niet eerder gezien..wil graag meedoen hoor.zet het even op mijn blogje
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  62. wat een leuke give away, ik ga voor de oude, en ik heb een linkje op mijn blog gezet,
    en natuurlijk gefeliciteerd met je ruim 100 volgers.
    groetjes lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wonderful!I hope I'm lucky and I won a candy;)
    julka.julia1985@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hallo,
    Van harte gefeliciteerd met je 100 volgers, tel er maar weer 1 bij op, want ik ga je vanaf nu ook volgen. Ik zal ook een link op mijn blog plaatsen en doe dan ook graag mee met je Give-away! Ik ga voor oud...
    groetjes, Peet

    BeantwoordenVerwijderen