donderdag 17 maart 2011

Stapelen op vrijdag

Stapelen op vrijdag is al begonnen....op donderdag. Irma heeft morgen geen tijd dus was haar blog al open om in te schrijven voor het stapelen.
Ik moet morgen werken dus mij komt het ook goed uit om een keer op donderdagavond te stapelen.

Mijn stapel van deze week bestaat uit oud porseleinen snijplankjes. In een tijdschrift een keer een foto gezien met een paar van deze plankjes in een bordenrek en ik was op slag verliefd!

Overal ben ik op zoek gegaan naar deze snijplankjes en menig webwinkel lastig gevallen met de vraag of ze deze plankjes in de verkoop hadden. Sommige inderdaad wel, andere helaas niet. Op dit moment heb ik er 10 en nog 2 heb ik bij webwinkels liggen bij mijn "opspaar" voorraad.

Mocht je meer willen weten over het stapelen, kijk dan even op de blog van Irma "allemaalkleurtjes.blogspot.com".
Veel plezier met stapelen, groetjes Peggy





36 opmerkingen:

  1. Ik zie dat jij er net als ik ook vroeg bij bent deze week. Mooie stapel en wat een verscheidenheid aan plankjes.
    Fijn weekend Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjee wat een stapel zeg !!! Ik ben ook al een tijd op zoek naar zulke prachtige plankjes maar nou weet ik waar ze zijn ;-);-) bij jou dus bofkont.
    Ik vind ze werkelijk prachtig. Mooie stapel, mooie post. Werk se morgen en alvast een heerlijk weekend. Lieve groet , Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit vind ik zoooooo mooi!!!! wauw prachtig en wat leuk ik zie zelfs een ovaal, heel veel stapel plezier, IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja , wat een 'vreselijke stapel' .......mag ik bekennen dat ik een beetje jaloers ben ....vind de plankjes ook zo mooi en heb er AL twee .

    Maar meid , het is je gegund hoor , prachtige verzameling !!

    hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAUW, WAT GAAF DIE STAPEL!!!!!! Werk ze morgen en alvast een fijn weekend
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eerlijk gezegd ken ik deze snijplankjes helemaal niet maar ik vind ze wel errug leuk :)! En je hebt er inderdaad genoeg om mee te stapelen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. weer zo'n vroege vogel hihi, ze zijn wel erg leuk hoor, ik wacht nog even met mijn stapeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk jou stapel, met mooie plankjes!

    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie stapel zo kan me indenken dat je daar verliefd op werd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat verzamel jij toch leuke spullen, dit zie je niet zo vaak, een mooie stapel voor morgen.

    Groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow ik ben nu ook verliefd hoor, prachtig!
    Hartelijks,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke stapel, verzamel jij deze.
    Van zulke leuke snijplankjes daar zou ik er ook wel wat van willen hebben.
    Misschien vind ik ze nog wel eens ergens, staat wel leuk bij de rest van de snijplanken bij ons thuis.
    Claudia van de kleine hornte.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik kende de snijplankjes niet, maar wat heb je een mooie verzameling!! leuk gestapeld!

    fijn weekend!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mens al niet kan verzamelen. Prachtig joh. Ik zie ze wel eens ergens liggen en denk dan 'mooi' maar nooit gedacht dat het een vezamelobject kon zijn. Helemaal geweldig!!
    Zonnig weekend gewenst,
    Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi ik wist het bestaan niet van deze plankjes had er nog niet van gehoord maar ze zijn wel heel leuk met die bewerkte randen heel mooi lieve groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie verzameling, erg leuk
    groetjes floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een nare stapel heb je toch weer :P
    ik zoek me suf naar die plankjes maar weet nu waarom ik ze niet kan vinden ha ha.
    ze zijn echt erg mooi.
    en het is een verzameling die niet zoveel ruimte inneemt dat is ook wel prettig he.
    ik blijf gewoon ook naar een plankje zoeken hoor mss zie jij er een keer 1 over het hoofd :P

    grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige verzameling heb je op stapel staan Peggy en je foto's geven een heerlijke sfeer weer, prachtig.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wij maar zoeken om deze plankjes,alle markten af....lopen tot we geen pap meer kunnen zeggen......
    Nouuuu we kunnen wel stoppen met zoeken zie ik nu....ja hoooorrrr alle plankjes staan,hangen of liggen bij........PEGGY !!!!
    Prachtige stapel dat dan weer wel hahahah....

    groetjesss
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. getver peggy wrom loop je me altijd zo jaloers te maken met je stroopkannetjes en snijplankjes..zucht..je weet het he als je ze wilt verkopen..ik heb er maar 2 en dit mis ik toch wel in mijn enorme verzameling ;)
    XXies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie dingen komen er hier langs zeg..die wil ook!
    Maar ja..je kannie alles hebben hé!
    Fijne dag!
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooie porseleinen snijplankjes,........fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik had ze hiervoor nog nooit gezien.. maar ´k vind ze prachtig! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Echt heel leuk zijn ze...nog nooit gezien zulke porseleinen snijplankjes.

    Fijn weekend,

    Groeten Willianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Er wordt heftig gestapeld op Vrijdag zie ik wel.Stapels van van alles en nog wat en ook jouw stapel vind ik erg leuk.Nooit bij stil gestaan dat er zoveel porceleinen plankjes bestonden.Een heel leuk iets om te sparen.Kan ik helemaal begrijpen!!
    Groetjes en fijn weekend,Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een heerlijk idee, om hier 's morgens je boterhammetjes ("bookes" in het Antwerps) op te snijden! Liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik kende deze porseleinen plankjes helemaal niet, maar kan me voorstellen dat je ze bent gaan sparen; ze zijn helemaal geweldig!

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hey wat leuk, ik zag je berichtje op mijn blog, dus ben meteen even komen kijken. je hebt ook al zo'n mooi blog. wat een mooie plankjes, heb ik nog nooit gezien.wat een plaatjes, alleen al voor de heb.Ik zie nu ook dat je een give away hebt, en daar staat wel een hele mooie schaal bij, ik ga meteen een gokje wagen. Je hebt er een volger bij.
    Lieve groet Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat appart, nog nooit gezien.
    Leuk bedacht.
    Fijn weekend, groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ohhhhh!! Ik ben volledig verliefd op die porseleinen snijplankjes! Echt, ben er nog never nooit één tegen gekomen...wellicht ooit :)

    Superstapel!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wow, wat een mooie en originele stapel! Erg leuk! De plankjes zien er lief uit :-)

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Je verbaast me telkens weer met je verzamelingen !!
    Mooie stapel ,groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw wat een prachtige verzameling heb jij!!
    Ik denk dat ik het zelfde tijdschrift heb gelezen want ook ik was op slag verliefd.
    Ik weet niet hoe je het voor elkaar hebt gekregen om in zón korte tijd zoveel moois bij elkaar te vinden Chapau
    ik heb er nog maar 1 want ze zijn gewoon bijna niet te vinden

    Bedankt ik geniet van je mooie foto's

    Groetjes,
    Tamar

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Per toeval op je blog beland. Wat een leuke verzameling heb je zeg. Heel appart heb ze nog nooit gezien. Ik ga vlug nog even verder lezen op je blog. Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  35. In mijn zoektocht naar porseleinen snijplankjes kwam ik meerdere keren op je blog terecht.
    Ben meteen maar volgster geworden ook!

    Helaas kan ik deze plankjes maar moeilijk vinden, dus mocht je nog tips hebben waar ik ze kan vinden?? Ze zijn welkom.

    Neem ook eens een kijkje op mijn blog!
    www.boterbloembrocante.blogspot.nl
    Ik heb je vandaag in mijn post genoemd.

    Groetjes, Milou.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Peggy,

    Leuk dat je reageert!
    Heb je foto’s en prijzen van welke je eventueel wilt verkopen?
    Je kunt het mailen naar milouvdpoll@gmail.com

    Groetjes,

    Milou


    Verwijderen

    BeantwoordenVerwijderen