vrijdag 4 maart 2011

Stapelen op vrijdag

Het is weer vrijdag, dus er mag weer gestapeld worden!
Dit keer heb ik oude zwarte lijsten gestapeld. Kan ze nooit laten liggen.
Ik heb er nog veel meer maar daar zit allemaal wat in en op een stapel zie je dat dan niet dus maar even een kleine greep uit de verzameling genomen die gewoon "leeg" tegen elkaar tegen de muur staan.
Wil je meer weten over stapelen kijk dan even op de blog van Irma allemaalkleurtjes.

Ik ga zo naar mijn werk, voor degenen die vrij zijn....geniet van het heerlijke weer. Groetjes Peggy

32 opmerkingen:

  1. De stapelen op vrijdag begint goed!! Wat leuk een stapel met lijstjes!! En ik zie daar een wel heel bekend lijstje met bidprentje....hihi...ja ik ben vrij dus probeer vandaag wel even lekker van het zonnetje te genieten en een beetje in de tuin bezig te zijn.
    Nog 1 dagje en dan voor jou ook weekend!!
    Liefs, anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee prachtig die oude lijsten. Daar kan je er niet genoeg van hebben.
    Fijne dag voor jou, ik begrijp dat je moet werken.
    Hartelijks,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw waanzinnig wat een verzameling, dit soort mooie dingen zie je toch alleen op blogs, wat is bloggen toch leuk, een heerlijk weekend, irmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Peggy,
    gefeliciteerd met je give-away bij Ria, en ik ga je meteen maar volgen en maak je 100 vol!
    Groetjesss,
    Nicole van Rêve douce

    BeantwoordenVerwijderen
  5. LEUKE STAPELPOST HEB JE!!

    MOOIE FOTO'S OOK!

    FIJN WEEKEND,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een heerlijke stapel zeg, daar kan je nog genoeg in proppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig !!!
    Wat een super verzameling ,jij hebt echt oog voor moois.

    fijne stapeldag ,liefs Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie verzameling!! ik heb hier ook nog veel lijsten liggen, wel een goed idee om alles in 1 kleur te schilderen:)

    fijn weekend!
    lieve groetjes, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb jij veel lijstjes zeg, zo mooi bij elkaar. Ik vin dhet een pracht verzameling.
    Werk ze vandaag.

    Groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh...wat gaaf en wat zijn ze mooi! Een prachtige verzameling!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie verzameling oude lijsten heb je.
    Fijn weekend.
    Lieve groet Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dat is een prachtige stapel lijsten,
    groetjes floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi die zwarte lijsten een fijne dag een weekend natuurlijk groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie lijsten en wat een stapel heb je er!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo zeg...da's nog eens een stapel prachtige schilderijtjes.
    Ereg leuk idee.
    Fijn weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie stapel!!!


    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtverzameling zeg...en zoveel....;0)
    Om te koesteren...
    Fijn weekend
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie lijsten !!,...prachtig....ik stuur maandag je pakket weg hoor......was gisteren en vandaag vrij....ga het morgen inpakken....komt goed!! ...liefs fijn weekend van mij.....xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie lijsten! Ik vind die met dat prentje heel mooi en die maria, ook geweldig!!

    Een heel fijn weekend al vast, met hopenlijk mooi weer!
    groetjes,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ze zijn erg mooi je lijsten. En leuk gevonden om met je lijsten te stapelen, elke week wordt het denk ik moeilijker om iets te vinden!

    Fijn weekend, en werkse voor vandaag!

    Groeten Willianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een geweldige verzameling! Ik heb een tijdje allerlei zwarte lijsten op een halfhoge kast gehad met zwart-wit foto's erin ...door jouw foto's twijfel ik: zal ik ze toch weer eens tevooschijn halen? Werkse voor vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie stapel heb je zeg, schitterend die zwarte lijsten.

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey Peggy heb jij zoveel lijstjes, gaaf hoor!!!

    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke lijstjes, altijd handig!
    Fijn weekend, groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige verzameling zwarte lijstjes...en die religieuze print, super!!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk al die mooie lijsten! Grappig om te zien waar je allemaal mee kunt stapelen!

    Fijn weekend,
    Miranda

    Je give away heb ik gisteren verstuurd, ik hoop dat je het vandaag/morgen ontvangt!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige lijstjes zeg ! Hopelijk een fijn en zonnig weekend.
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Peggy,
    Ik ben natuurlijk meteen even bij jouw blog gaan kijken. Wat een leuke spullen heb je verzameld. Heerlijk sfeertje. Ik heb je meteen onder mijn favorieten gezet.
    Fijn weekend Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie stapel oude zwarte lijsten. Als het goed is heb ik ook nog een paar op zolder; die wachten tot de gang eindelijk een keer gestuct wordt...

    Prettig weekend!
    Jolanda (Rozet)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat heb je veel zwarte lijstjes!!leuk!
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig!!
    Hmm zo zwart is echt super, raar ik verf ze altijd gelijk...
    een heel fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtig....en wat veel!
    Ik zag in een eerder post dat je het mooie poezië-plaatje in een lijst hebt verwerkt. Dat staat leuk

    Jammer dat je de schouw niet mee kunt nemen..wat een juweeltje!

    Fijn weekend!
    Lieve groet, Helena

    BeantwoordenVerwijderen